0800 235 8465 
Particulieren Zakelijke klanten

Merkkeuze

Resultaten verfijnen
(meerdere filters mogelijk)

Nettoprijs

Nettoprijs beperken

-
Merk
Breedte
Diepte
Hoogte
Materiaal
Vakdraagvermogen
 

Sorteerkasten

Het was nog nooit zo eenvoudig om orde te verkrijgen met gebruik van een systeem. Systemen die structuur aanbrengen zijn inmiddels beschikbaar voor een breed scala aan situaties – van een roterende ordner-draaizuil via de afsluitbare kast tot bureauplanken.
Er zijn 72 artikelen gevonden
| | |
Topprijs
Excl. BTW
vanaf 43,90
office akktiv - Sorteerkast met onderkast
h x b x d = 1864 x 913 x 420 mm, 21 vakken
Excl. BTW
599,-
Sorteerbord
1 x 25 vakken, h x b x d = 1120 x 273 x 129 mm
Excl. BTW
239,-
Eichner - Werkplaatsplanner
professionele uitvoering
Excl. BTW
vanaf 469,-
Sorteerbord
2 x 25 vakken, h x b x d = 1120 x 544 x 129 mm
Excl. BTW
359,-
Sorteerbord
2 x 10 vakken, h x b x d = 865 x 544 x 106 mm
Excl. BTW
299,-
office akktiv - Sorteeropzet
h x b x d = 922 x 913 x 420 mm, 21 vakken
Excl. BTW
449,-
Wolf - Postverdeelkast
10 vakken, afsluitbaar
Excl. BTW
999,-
Wolf - Postverdeelkast
20 vakken, afsluitbaar
Excl. BTW
1.795,-
Wolf - Postverdeelkast
30 vakken, afsluitbaar
Excl. BTW
2.390,-
Excl. BTW
vanaf 215,-
Excl. BTW
vanaf 279,-
Ordner-draaizuil
Ø 800 mm, tafeluitvoering
Excl. BTW
169,-
Excl. BTW
vanaf 125,-
Sorteerbord
1 x 6 vakken, h x b x d = 712 x 236 x 79 mm
Excl. BTW
79,90
Sorteerbord
1 x 6 vakken, h x b x d = 505 x 311 x 79 mm
Excl. BTW
79,90
Ordner-draaizuil
etage-Ø 800 mm
Excl. BTW
vanaf 319,-
Ordner-draaizuil
etage-Ø 1000 mm
Excl. BTW
vanaf 379,-
Excl. BTW
699,-
Systeem- en sorteerstation
met vleugeldeurkast
Excl. BTW
759,-
Sorteerkorf van staaldraad
wandmodel, enkele rij
Excl. BTW
vanaf 109,-
Sorteerkorf van staaldraad
wandmodel, drie rijen
Excl. BTW
339,-
Excl. BTW
vanaf 67,90
DURABLE - Ladebox
h x b x d = 292 x 280 x 356 mm, grijs
Excl. BTW
vanaf 77,90
Sorteerstation
van polystyreen
Excl. BTW
vanaf 159,-
helit - Frame voor hangmappenlade
l x b x h = 360 x 380 x 272 mm, VE = 4 stuks
Excl. BTW
94,90
helit - Ladebox
kleur kastframe wit, VE = 4 stuks
Excl. BTW
99,90
helit - Ladebox
kleur kastframe wit, transparant, VE = 4 stuks
Excl. BTW
99,90
helit - Briefhouder, hoogte 70 mm, VE = 48 stuks
b x d = 275 x 355 mm, transparant
Excl. BTW
129,-
Eichner - Planbord, met 10 rails
een rij, h x b x d = 1280 x 315 x 74 mm
Excl. BTW
165,-
Excl. BTW
52,90
Eichner - T-card systeembord
steunplaat van hardschuim, grijs
Excl. BTW
vanaf 92,90
Eichner - Orga-Easy-planbord
hoogte 900 mm, voor A5 verticaal
Excl. BTW
vanaf 159,-
Excl. BTW
449,-
Excl. BTW
299,-
Eichner - Planbord, met 10 rails
dubbele rij, h x b x d = 1280 x 554 x 74 mm
Excl. BTW
249,-
Excl. BTW
185,-
Eichner - Flexo-Board
5 segmenten, set
Excl. BTW
929,-
Eichner - Flexo-Board
7 segmenten, set
Excl. BTW
1.045,-
DURABLE - Ladebox
h x b x d = 322 x 250 x 365 mm
Excl. BTW
59,90
Nieuw
Excl. BTW
vanaf 72,90
Nieuw
Excl. BTW
vanaf 99,90
Nieuw
Sorteerstation
met 60 laden in 3 rijen
Excl. BTW
719,-
Nieuw
Sorteerstation
geschikt voor A4-formaat
Excl. BTW
vanaf 79,90
Nieuw
Sorteerstation
voor A5-formaat
Excl. BTW
vanaf 59,90
Nieuw
DURABLE - Ladebox COFFEE POINT BOX
h x b x d = 292 x 280 x 356 mm
Excl. BTW
109,-
Er zijn 72 artikelen gevonden

Archiefsystemen: stop met zoeken. Vind het liever.



Of het systeem dat orde aanbrengt in uw kantoor werkt, merkt u uiterlijk pas op als bijvoorbeeld een belastingaudit of het opmaken van de balans aan het einde van het jaar voor de deur staan. Als uw werknemers veel tijd besteden aan het zoeken van een bepaald bestelformulier, is het tijd om uw archiveringssysteem te herzien en de juiste sorteersystemen aan te schaffen bij VINK LISSE. Daarnaast is ook bij de dagelijkse gang van zaken een goed doordachte informatielogistiek erg belangrijk, zodat alles soepel verloopt.



Waarom is orde op kantoor belangrijk?



Ook als er volop wordt gedigitaliseerd, is er dagelijks nog steeds veel papier in omloop op kantoor. Het heeft als informatiedrager nog niets aan betekenis verloren. Papier in de vorm van dossiers, documenten, bestelformulieren enz. moeten op precies het juiste moment beschikbaar zijn voor precies de juiste medewerker.



Als dit niet het geval is, kan een bestelling ooit verloren gaan, omdat de verantwoordelijke collega niet alle documenten heeft kunnen vinden. Of u doet twee keer hetzelfde, omdat de medewerker niet wist dat er al documenten waren.



In essentie vervullen archiefsystemen en het daarachter liggende sorteerprincipe de belangrijkste voorwaarden voor een perfecte procesorganisatie. Elke medewerker weet wat hij moet doen. Hij vindt alle relevante documenten op een vaste plaats. De verantwoordelijken hebben een overzicht over actieve taken en orders en kunnen daarom wekelijkse planningen opstellen, die op hun beurt onmiddellijk zichtbaar zijn voor alle relevante werknemers.



Welke archiefsystemen zijn waarvoor geschikt?



Bij VINK LISSE vindt u archiefsystemen voor het productgebied kantoor maar ook sorteersystemen voor het magazijn, de werkplaats of productiehal. U kunt deze altijd zo flexibel inzetten als bij uw bedrijf past, ook als bepaalde producten in een specifieke omgeving het meest logisch zijn:



  • Sorteerborden en werkplaatsplanners maken deel uit van de planning en informatieoverdracht voor actieve taken en orders. Hier worden bijvoorbeeld opdrachtbevestigingen of bestellijsten naar medewerker en de dag van de week gerangschikt en daarmee dus meteen op verschillende niveaus geordend.

  • Postverdeelsystemen besparen u tijd bij het bezorgen van brieven en pakjes rechtstreeks aan de ontvanger, terwijl archief- en sorteerstations voor kantoren en werkplaatsen de kleine dingetjes die voor wanorde zorgen tegen gaan.

  • Typische kantoorinformatie in dossiers is goed gesorteerd, eenvoudig en direct toegankelijk op ordner-draaizuilen.


Hoe bouw ik een goed georganiseerd kantoor op?



Als u bij VINK LISSE nieuwe systemen heeft bestelt om structuur aan te brengen, moet u ook eens kritisch kijken naar uw oude archiveringssysteem. De vraag is: vindt werknemer X altijd informatie Y?



Daarbij moet u niet alleen algemene relevante informatie controleren, bijvoorbeeld in dossiers of bij de wekelijkse planning, maar ook kijken naar de bureaus van uw werknemers: zijn er sorteerkorven zodat elke medewerker zijn eigen taken kan organiseren?



In veel kantoren is het sorteersysteem een structuur die steeds wordt uitgebreid en als impliciete kennis wordt doorgegeven. Dit wreekt zich meestal als de kennisoverdracht van ervaren naar nieuwe werknemers niet toereikend is. Daarom moet u echt elk archiveringssysteem en alle vakken altijd duidelijk benoemen en naast meer overzicht werken met kleurcodes voor dossiers of voor bepaalde afdelingen en collega's.



Ten leste is het dan nog nodig om de plaats van een bepaalde kennisbron te controleren: Kan iedereen onafhankelijk van de ploegendienst zijn e-mail bekijken? Hebben alle relevante werknemers toegang tot de orderdocumenten of moeten ze wachten totdat het secretariaat bemand is? Weten zij waar de kantoorbenodigdheden zijn opgeslagen en hebben zij toegang?



Voor al deze vragen heeft VINK LISSE het juiste product. Als we u kunnen helpen bij de selectie, neem dan gerust contact met ons op.

Producten vergelijken