Transport
Opslag
Milieu
Bedrijf
Kantoor
Uw winkelwagen bevat nog geen artikelen
Hier vindt u interessante informatie over gezond zitten en de elektrisch in hoogte verstelbare bureautafel Upliner. Voor kantoren is het gebruik van ergonomische kantoormeubels zeer belangrijk. Daarom vindt u in het inkoophandboek ook de richtlijnen voor werkplekuitrusting. Meer informatie over de mechanismen en de functionele productcomponenten van ergonomische kantoorstoelen vindt u in het Lexicon voor gezond zitten.
Lang staan achter de paktafel en aan machines kan de rug sterk belasten. Hier vindt u informatie hoe uw medewerkers ergonomisch kunnen staan en aan welke eisen gezonde werkstoelen moeten voldoen. Ook ladders kunnen worden uitgerust met ergonomische functies. Wij informeren u hier over de rugvriendelijke omgang met ladders.
Transportapparaten en wagens vormen belangrijke hulpmiddelen waarmee u zware voorwerpen op een gezonde manier kunt tillen en verplaatsen. Door Quicklift-functies en ergonomische handgrepen wordt zelfs het verplaatsen van moeilijk hanteerbare voorwerpen eenvoudiger. Extra functionele producten als de e-module vergemakkelijken niet alleen het ergonomisch verplaatsen, maar versnellen ook belangrijke arbeidsprocessen.
Ergonomie op de werkplek is al lang ingeburgerd. Want ondernemingen hechten er steeds meer waarde aan om hun personeel gezonde werkplekken te bieden. De motivatie voor ergonomische werkplekken in iedere werkomgeving is het behoud van gezonde en tevreden werknemers. Tenslotte is aangetoond dat door het bieden van gezondheidsvriendelijke werkplekken het gemiddelde ziekteverzuim onder het personeel daadwerkelijk verlaagd en de prestaties zelfs verhoogd kan worden.
Het is een eenvoudig rekensommetje. Het aanschaffen van ergonomische kantoormeubels is rendabel als wordt gekozen voor kwaliteitsproducten met een lange levensduur. Onderzoeken wijzen uit dat het een klein jaar duurt tot een medewerker met een minimale prestatieverbetering van ca. 3 % een investering heeft terugverdiend van circa € 1.000. In de daaropvolgende jaren behaalt u dus pure winst.
Ergonomische producten hebben al lang voordat er sprake was van een trend in onze onderneming een vaste plaats gekregen binnen het assortiment. Het thema ergonomie loopt vandaag de dag vanwege de grote vraag als een rode draad door ons uitgebreide productassortiment. Op de pagina's van ons inkoophandboek willen wij u onder andere uitleg geven over de ergonomische eisen uit verschillende verkoopsectoren en u hiervoor ook producten adviseren. Dit is slechts een deel van het volledige aanbod bij VINK LISSE en vormt geen vervanging van een professioneel advies van onze verkoopexperts.
Hotline: 0800 235 8465 Maandag t/m donderdag van 08:00 tot 17:30 uur, vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. |
Webcode: 0WEB |
VINK LISSE B.V. Vennestraat 11 b | 2161 LE Lisse | Telefoon 0252 - 461300 | Telefax 0252 - 417753 | E-mail: verkoop@vinklisse.nl Directie: Jason A. Land / Christian Grosse | KvK-nummer: 28010633 | BTW-nummer: NL 001292894 B01 |
Newsletter
Meldt u nu aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 5% korting op uw volgende bestelling. Uw gegevens worden conform ons privacy beleid verwerkt en u kunt zich op elk moment afmelden via – afmelden newsletter.
ContactWij zijn voor u telefonisch bereikbaar
op werkdagen van 08:00-17:30 (vrijdag tot 17:00) uur.
0800 235 8465 - Webcode 0WEB
Of stuur een e-mail!
verkoop@vinklisse.nl
* Alle prijzen zijn exclusief de wettelijk voorgeschreven btw! Onze aanbiedingen gelden voor industrie, handel, werkplaats, bedrijf en overige zelfstandigen.
Wanneer u de webshop van VINK LISSE gebruikt, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie leest u in onze privacyverklaring en in de helpsectie onder ’Cookies’.